NPS-metingen

Proactify biedt u inzichten in de tevredenheid van uw klanten over specifieke aspecten van uw onderneming door het uitvoeren van NPS-metingen ...

NPS-metingen

Het is niet altijd vanzelfsprekend klanten te motiveren feedback te geven over een product, dienst of onderneming. Toch is klantenfeedback een enorme bron van informatie en inzichten. Hierbij geldt de regel "Hoe meer, hoe beter".

  • NPS-metingen hebben een hoog responspercentage en geven ons de gelegenheid specifieke producten en diensten onder de loep leggen. Zo slagen we erin een onderscheid te maken tussen onderdelen van uw onderneming die nog verbeterd kunnen worden en degene die al op punt staan. Zo kan u uw energie en die van uw medewerkers op de meest waardevolle manier verdelen.
Wenst u een objectief rapport over de tevredenheid van uw klanten?

Blijf niet in het ongewisse. Wij zorgen voor inzichten in hoe uw onderneming gepercipieerd wordt, inzichten waaruit u nieuwe opportuniteiten kan halen.

Contacteer ons

Bekijk ook ...

Marketing

Hoge responspercentage met marketing & marktonderzoek door toegewijde specialisten

bekijk al onze diensten