• Prospectie
  • Heractivatie clienteel
  • Opvolging leads

De successen van reactieve sales zijn onmiskenbaar. Maar vaak komt het hier tot een stagnatiepunt. Proactieve sales doorbreekt dat punt. Zo pakken we dat aan:

  1. Heractivatie clienteel
    We starten altijd met het potentieel binnen de bestaande klantenportefeuille. Hierbij ligt de focus op upselling. Deze eerste proactieve stap geeft je salesteam vertrouwen.
  2. Prospectie
    Voor ons is het belangrijk dat we een kwalitatieve pipeline op lange termijn opbouwen. We prospecteren koud en volgen lauwe en warme leads verder op. De focus ligt op het opbouwen van sterke relaties.
  3. Sales Mentorship
    We zetten de theorie om naar de praktijk! Het is nu ook aan jouw salesteam om onze proactieve aanpak te implementeren. Altijd met de nodige begeleiding en one-on-one coaching.

We wachten niet tot het gebeurt, wij zorgen dat het gebeurt. We delen die mindset ook graag met jouw salesteam in een Sales Mentorship.

Benieuwd hoe dat werkt?

Sales
Sales
Let’s find out

Ervaringen
van onze klanten

Wij zijn tevreden van de samenwerking met Proactify.
De afspraken die ze voor ons maken, zijn met de juiste doelgroep en met de juiste contactpersoon. De kwaliteit
van de afspraken is goed en
ook de communicatie en het praktisch inplannen, verloopt bijzonder vlot. Op deze manier kunnen wij op korte termijn
een waardevol bestand aan contacten opbouwen.

Philip Thijs & Koen Heyens Ebema

Mijn ervaringen met Proactify zijn alleen maar positief! Ze leveren kwaliteit, hebben een fantastische opvolging en laten ons focussen op onze core business. We hebben nog geen seconde aan hun getwijfeld!

Niels Wouters ESAS