Telefoontrainingen

Proactify reikt uw medewerkers een op maat gemaakte aanpak aan en test deze samen met uw medewerkers ...

Telefoontrainingen

Een telefonische opdracht is voor zowel medewerkers binnendienst als medewerkers buitendienst vaak een ongewenst karwei dat onnodig lang wordt uitgesteld. Nochtans is dit soort opdrachten noodzakelijk voor het bereiken van commerciƫle successen en wordt deze weerstand vaker veroorzaakt door koudwatervrees dan door incompetentie.

  • Proactify reikt uw medewerkers een op maat gemaakte aanpak aan en test deze samen met uw medewerkers.
Wenst u een objectief verslag van de telefoon skills van uw medewerkers?

Wij kunnen niet alleen ingeschakeld worden voor het organiseren van telefoontrainingen, maar ook voor het afnemen van telefonische assessments.

Contacteer ons

Bekijk ook ...

Training, Begeleiding & Strategie

Voor zowel een intensieve opleiding of de coaching van uw personeel kan u rekenen op Proactify

bekijk al onze diensten