Nieuws
Wanneer je medewerkers tevreden zijn, zijn ze je beste ambassadeurs. Maar hoe zorg je voor een team vol blijmakers?

Hoe ook jij ervoor kan zorgen dat je medewerkers met plezier komen werken!

Wanneer je medewerkers tevreden zijn, zijn ze je beste ambassadeurs. En tevreden medewerkers, die zorgen voor tevreden klanten. Dat ervaren we bij Proactify maar al te goed!

Wij besloten dit jaar onder dat motto eens ‘zot’ te doen. We klonken samen met Mamzel namelijk op een jaar vol ‘blijmakers’, van ‘blijmakers’, voor onze ‘blijmakers’. ☺️

Blijmakers, watte? Wel, Mamzel heeft als doel het blij maken van mensen op speciale gelegenheden, of gewoon zomaar. Deze producten worden steeds door hen persoonlijk geselecteerd en met véél liefde ingepakt. Daarnaast staan ze in voor duurzaamheid, iets dat ook ons nauw aan het hart ligt. 

Vorige week mocht ik het eerste cadeautje uitdelen aan mijn medewerkers, namelijk de ‘goe-bezig-pot’ – want dat verdienen ze! Leuk weetje: deze briefjes werden één voor één met de hand geplooid door mensen met een beperking maar met veel talenten!

We kijken alvast uit naar het verdere verloop van deze mooie samenwerking. Op naar véél blije gezichten!

Deel dit artikel:
Meer berichten
Deel dit artikel:
Hoe ook jij ervoor kan zorgen dat je medewerkers met plezier komen werken!